Levering
BLOSSHOLM tilbyder gratis fragt på alle ordrer. Herudover tilbydes der 100 dages gratis retur & 3 års garanti.
Vi sender med GLS og BFT til hele Danmark. Leveringsmetoden vil blive vist ved check-ud siden. Vi stræber efter at afsende alle pakker fra vores lager inden for 1-2 hverdage. Forsinkelser kan i travle perioder forekomme.
Levering med GLS
Alle pakker med normal størrelse vil blive sendt gratis med GLS med mulighed for levering med omdeling - Valget er dit ved check ud siden. Alle pakker vil som udgangspunkt blive leveret 1-2 hverdage efter de er afsendt. Du vil få opdatering direkte fra pakkedistributøren. Forsinkelser kan forekomme.
På produktsiderne og ved check-ud fremgår de mulige leveringsmetoder.
Forudbestillinger
Det er svært for os altid at have lager på alle produkter. Derfor sker det indimellem at en vare er udsolgt og derfor kan forudbestilles. Dette står oplyst på produktsiden, typisk øverst i produktbeskrivelsen, hvor den estimerede leveringstid også står oplyst. Leveringstiden er estimeret og kan i nogle tilfælde variere med +- 30 dage.
- Så snart varen er tilbage på lager vil vil afsende den hurtigst muligt.
- Betalingen bliver ved forudbestilling trukket med det samme.
- Du kan til enhver tid annullere din forudbestilling og få refunderet det fulde beløb, skulle du fortryde købet.
Levering med BFT (store pakker)
Vores store spejle bliver sendt med fragtfirmaet BFT Logistik til kantstenen og leveres som udgangspunkt 1-2 hverdage efter de er afsendt.
Standard gratis levering sker som udgangspunkt i et 4 timers tidsinterval mandag til lørdag mellem kl. 8:00 - 21:00.
Sådan foregår leveringen af store spejle med BFT:
- Du laver en bestilling på hjemmesiden - herefter vil vi kontakte dig hurtigst muligt og finde en passende dag for leveringen. Ønsker du levering på en bestemt dag, eller pakken stillet et bestemt sted, noter det venligst i kommentarfeltet i kurven.
- Vi pakker din ordre og afsender den indenfor 1-3 hverdage. Levering sker herefter som udgangspunkt 1-2 hverdage efter afsendelsen.
- 3. Aftenen inden leveringen modtager du en sms fra fragtfirmaet BFT med et 4 timers leveringsinterval mellem kl. 8:00 - 21:00, har du valgt gratis levering.
- På dagen modtager du en besked omkring 30 minutter inden leveringen.
- Du pakker dit nye spejl ud fra Blossholm ✨
Ønsker du levering i et bestemt tidsinterval på dagen, indbæring eller lørdagslevering, kan dette tilkøbes - se her på siden eller på check-ud siden.
Hvis man ikke er hjemme og bor i hus, vil pakken som udgangspunkt blive stillet, såfremt det kan gøres sikkert.
Ved ændringer i leveringen efter bestilling, kontakt venligst BFT på info@bftlogistik.dk eller på +45 72 18 55 58
Leveringsmuligheder & tilkøb
Hvis du ønsker at få varen leveret i et bestemt tidsrum, har du følgende muligheder for tilkøb:
Tidsintervaller |
Levering mandag-fredag |
Lørdagslevering |
8:00 – 21:00 |
Gratis |
249 kr. |
8:00 – 14:00 |
249 kr. |
499 kr. |
17:00 – 21:00 |
249 kr. |
Ikke muligt |
Valgfrit 4 timers tidsinterval |
499 kr. |
Ikke muligt |
Indbæring |
499 kr. |
499 kr. |
Indbæring
Ved tilkøb af indbæring vil varen blive båret helt op til et valgfrit let tilgængeligt rum.
Indbæring kan som regel altid lade sig gøre - I sjældne tilfælde vil det kunne ske at chaufføren må annullere indbæringen, hvis der for eksempel er for smalt i opgangen. I så fald vil du få refunderet udgiften til indbæringen og en ny levering vil tilbydes på vores regning.
Levering uden modtagelse
Alle forsendelser stilles som standard hvis chaufføren finder det forsvarligt, medmindre du giver besked om at det ikke må ske. Fra det øjeblik varen stilles er den udelukkende dit ansvar.
Levering til Bornholm med BFT
BFT sender til hele Danmark til adresser på fastlandet og brofaste øer.
Levering til Bornholm tager 4-7 hverdage og koster 499 kr. - dette vil blive opkrævet separat fra din bestilling.
Fortrydelsesret og returnering
Fortrydelse skal meldes til os senest 100 dage efter varen er modtaget. Kontakt os for at arrangere en returnering. Alle Returneringer er gratis.
Vores produkter er pakket ind når de bliver leveret til dig, vi anbefaler derfor at beholde indpakningen, indtil du ved, at du vil beholde varen. Såfremt indpakningen er smidt væk, vil varen ikke kunne tages retur. I tilfælde af dette, kontakt venligst vores kundeservice for at finde en løsning på det.
Ved levering vil chaufføren ikke pakke din vare ud. Vi anbefaler, at du tager billeder af pakken, hvis den ser beskadiget ud, samt at du tager billeder af produktet. Er din vare skadet, så kontakt os, og vi vil udskifte den uden yderligere omkostninger.
Sådan returnerer du en vare
Meddelelsen skal gives pr. mail til info@blossholm.dk hvor du tydeligt oplyser om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Herfra vil vi informere om dine muligheder for at sende varen retur.
Vi stræber efter at besvare henvendelser indenfor 24 timer, men der kan gå op til 3 hverdage. Er din henvendelse ikke besvaret indenfor 3 hverdage, prøv venligst at kontakte vores kundeservice på telefonen.
Har du spørgsmål?
Er du det mindste i tvivl om noget vedrørende levering eller returnering af en vare, så kontakt os på telefon eller via mail, og vi vil besvare dine spørgsmål hurtigst muligt.