Fri fragt og 30 dages returret
BLOSSHOLM tilbyder gratis fragt på alle ordrer. Herudover tilbydes der ekstraordinært hele 100 dages gratis retur på alle ordrer & fri Retur-afhentning af vores store spejle på din adresse.
Vi sender vores mindre pakker med GLS - store pakker bliver sendt med BFT logistik. Alle bestillinger i hverdage inden kl. 9.00 bliver som udgangspunkt afsendt indenfor 1-2 hverdage. Forsinkelser kan i travle perioder forekomme.
Du kan finde leveringsmetoden for det specifikke produkt på produktsiden og ved check-ud siden.
Levering af normale pakker
Alle pakker med normal størrelse vil blive sendt gratis med GLS med mulighed for levering med omdeling - Valget er dit ved check ud siden. Alle pakker vil som udgangspunkt blive leveret 1-2 hverdage efter de er afsendt. Du vil få opdatering direkte fra pakkedistributøren. Forsinkelser kan forekomme.
På produktsiderne og ved check-ud fremgår de mulige leveringsmetoder.
Levering af store spejle
Vores store spejle bliver sendt med fragtfirmaet BFT Logistik til kantstenen og leveres som udgangspunkt 1-2 hverdage efter de er afsendt.
Standard gratis levering sker som udgangspunkt i et 4 timers tidsinterval mandag til fredag mellem kl. 8:00 - 21:00.
Sådan foregår leveringen af store spejle med BFT:
1. Du laver en bestilling på hjemmesiden - herefter modtager du en ordrebekræftelse på mail. Ønsker du levering på en bestemt dag, noter det venligst i kommentarfeltet ved bestillingen.
2. Vi pakker din ordre og afsender den indenfor 1-2 hverdage. Levering sker herefter som udgangspunkt 1-2 hverdage efter afsendelsen (Eksempelvis mellem kl. 10-14), medmindre andet aftalt.
3. Aftenen inden leveringen modtager du en sms fra fragtfirmaet BFT med et 4 timers leveringsinterval mellem kl. 8:00 - 21:00, har du valgt gratis levering til kantsten.
4. På dagen modtager du en sms 30 minutter inden leveringen.
5. Du pakker dit flotte nye spejl ud fra Blossholm ✨
Ønsker du levering i et bestemt tidsinterval på dagen, indbæring eller lørdagslevering, kan dette tilkøbes - se her på siden eller på check-ud siden.
Ved ændringer i leveringen efter bestilling, kontakt venligst BFT på info@bftlogistik.dk eller på +45 72 18 55 58
Leveringsmuligheder & tilkøb
Hvis du ønsker at få varen leveret i et bestemt tidsrum, har du følgende muligheder for tilkøb:
Tidsintervaller |
Levering mandag-fredag |
Lørdagslevering |
8:00 – 21:00 |
Gratis |
249 kr. |
8:00 – 14:00 |
249 kr. |
499 kr. |
17:00 – 21:00 |
249 kr. |
Ikke muligt |
Valgfrit 4 timers tidsinterval |
499 kr. |
Ikke muligt |
Indbæring | 499 kr. | 499 kr. |
Indbæring
Ved tilkøb af indbæring vil varen blive båret helt op til et valgfrit let tilgængeligt rum.
Indbæring kan som regel altid lade sig gøre - I sjældne tilfælde vil det kunne ske at chaufføren må annullere indbæringen, hvis der for eksempel er for smalt i opgangen. I så fald vil du få refunderet udgiften til indbæringen og en ny levering vil tilbydes på vores regning.
Tilgængelighed på din adresse
Vi tilbyder fri fragt og levering til din hoveddør på gadeplan. Derfor er det vigtigt, at du i forbindelse med din ordre angiver den korrekte adresse, og at du vurderer, om vejen til din adresse er egnet til en stor varevogn. Da vores chauffører ankommer i en stor varevogn, kan det f.eks. være svært at levere varer til sommerhuse, kolonihaver, mm. Er du i tvivl om, hvorvidt vi kan komme frem til din adresse? Kontakt os venligst på mail.
Levering uden modtagelse
Alle forsendelser stilles som standard hvis chaufføren finder det forsvarligt medmindre du giver besked om at det ikke må ske. Fra det øjeblik varen stilles er den udelukkende dit ansvar.
Levering er gratis – genkørsel er betalt
Hvis du har bestilt levering uden at være hjemme og Spejlet ikke kan stilles forsvarligt så vil chaufføren køre tilbage med varen. Du vil modtage besked direkte fra fragtfirmaet og finde en passende ny dag for levering. Genkørsel koster 249 kr.
Levering til Bornholm med BFT
BFT sender til hele Danmark til adresser på fastlandet og brofaste øer.
Levering til Bornholm tager 4-7 hverdage og koster 499 kr. - dette vil blive opkrævet separat fra din bestilling.
Returnering af store spejle
Hvis du ønsker at returnere dit spejl, vil vi kunne arrangere afhentning af spejlet på samme vilkår som ved leveringen, med afhentning på din adresse. Returnering er altid gratis indenfor de første 100 dage. Kontakt os venligst ved ønske om returnering, så vil vi hjælpe dig dig med at arrangere det.
Forudbestillinger
Det er svært for os altid at have lager på alle produkter. Derfor sker det indimellem at en vare er udsolgt og derfor kan forudbestilles. Dette står oplyst på produktsiden, typisk øverst i produktbeskrivelsen, hvor den estimerede leveringstid også står oplyst. Leveringstiden er estimeret og kan derfor variere med +- 30 dage.
- Når varen er klar til at blive leveret vil du modtage en mail om leveringen.
- Betalingen bliver ved forudbestilling trukket med det samme.
- Du kan til enhver tid annullere din forudbestilling og få refunderet det fulde beløb, skulle du fortryde købet.
Fortrydelsesret og returnering
Fortrydelse skal meldes til os senest 100 dage efter varen er modtaget. Kontakt os for at arrangere en returnering. Alle Returneringer er gratis.
Vores produkter er pakket ind når de bliver leveret til dig, vi anbefaler derfor at beholde indpakningen, indtil du ved, at du vil beholde varen. Såfremt indpakningen er smidt væk, vil varen ikke kunne tages retur. I tilfælde af dette, kontakt venligst vores kundeservice for at finde en løsning på det.
Ved levering vil chaufføren ikke pakke din vare ud. Vi anbefaler, at du tager billeder af pakken, hvis den ser beskadiget ud, samt at du tager billeder af produktet. Er din vare skadet, så kontakt os, og vi vil udskifte den uden yderligere omkostninger.
Sådan returnerer du en vare
Meddelelsen skal gives pr. mail til info@blossholm.dk hvor du tydeligt oplyser om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret. Herfra vil vi informere om dine muligheder for at sende varen retur.
Vi stræber efter at besvare henvendelser indenfor 24 timer, men der kan gå op til 3 hverdage. Er din henvendelse ikke besvaret indenfor 3 hverdage, prøv venligst at kontakte vores kundeservice på telefonen.
Har du spørgsmål?
Er du det mindste i tvivl om noget vedrørende levering eller returnering af en vare, så kontakt os på telefon eller via mail, og vi vil besvare dine spørgsmål hurtigst muligt.